15 września 2014

Soczysty Kurczak Knorr

 

  
 Kolejny wpis kulinarny. Tym razem związany z zestawem który otrzymałam do testowania (jutro zdjęcie zestawu). Znalazły się w nim kostki bulionowe Knorr, oliwa Bertolli, kostki bulionowe z Czosnkiem i Pietruszką Knorr, książeczka z inspirującymi przepisami na dania z kurczaka oraz materiały z poradami szefów kuchni.  Piersi z kurczaka z warzywami to świetna propozycja na szybki i prosty obiad do zrobienia w kilkanaście minut (poza marynowaniem). Popularną kostkę rosołową można świetnie wykorzystać jako główna przyprawa do marynat.

Oliwę z oliwek należy utrzeć z kostką bulionową i czosnkową Knorr (jak najbardziej można użyć jednej wybranej) dodajemy 2 łyżki ziaren sezamu, zmiażdżony lub posiekany czosnek, pieprz. Ostatnio bardzo często używam sosu sojowego i ostrygowego (po jednej łyżce). Marynatą nacieramy płaty piersi z kurczaka (2 sztuki ok 400 gram) i ostawiamy na godzinę, smażymy na rozgrzanej patelni.




 Mięso potrzebowało nieco czasu, smażyłam je ok 10 minut, dopiero potem po lekkim ostudzeniu kroiłam w plastry, dzięki temu zachowało soczystość. Jako dodatek wybrałam zieloną fasolkę i pomidorki koktajlowe (szkoda że nie na gałązce) + sól, pieprz


 Małe zbliżenie na usmażonego kurczaka którego pokroiłam w plastry


 Gotowe danie w całości z patelni



+ zdjęcie backstejdżowe


Kurczak wyszedł genialnie;-) 
Niestety przez swoją nieuwagę lampa studyjna miała sztuczkę z blatem więc oświetlałam 
gotowe danie nieco okrojonym oświetleniem;-)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...